Phu…

28 09 2010

och jag menar nu inte Nalle Puh, utan ”pustphu”, ni vet när man andas ut ;), för nu kan jag andas ut… Alice prover var bra :). Men… hon har gått ner 3 hg sen sist, mkt på den lilla kroppen. Det var ju inte bra :(. Veterinären har ingen bra förklaring på det, inte jag heller. Ska proppa i henne en massa godsaker o hålla koll på vikten så att hon inte går ner mer utan håller vikten, utan helst går upp, förstås. Går hon ner måste jag återkomma, annars behöver vi inte komma tbx. Skönt! Glad :D!

Har kvällspromenerat mig, tog ett foto med mobilen på vackra höstfärger vid busshållplatsen. Annars gillar jag inte hösten. Tycker bara det är deprimerande med mörkret som tar över dagen o löven som faller o kylan som smyger sig på. Men, måste ju erkänna att det kan förekomma vackra färger ute i naturen nu innan löven singlar ner o lägger sig på marken. Då blir de dock trista när de ska tas om hand o krattas upp ;).

Sitter o tittar även ikväll, förstås ;), på Idol. Och ikväll är de som sjunger mkt bättre än de som sjöng igår :). Det blir nog bra det här till slut ändå :P.

Nu ska jag softa i soffan, sköööönt :)!