Söndagkväll

17 10 2010

Jaha, det var den helgen det… Igår hade vi städdag här på området så det var bara att ställa klockan på ringning fast det var lördag o ge sig ut med krattan o se glad ut. Jag som är förkyld o hade behövt en sovmorgon o ta det lite lugnt :(. Men det vara bara o fetglömma… Jag får iaf va tacksam över att det var vackert väder åtminstone. Tänk om det hade regnat?! Huga, törs inte ens tänka tanken hur det hade vart då…

Idag sov jag iaf till halv 11 :), så sköööönt det var :). Sover aldrig så länge annars, så det var väl ngt som jag behövde. Det var vackert väder idag med så jag trotsade min förkylning o packade ner kamera o fika o drog in till Djurgården för att knata runt på Waldemarsudde. Älskar den platsen :)! Har ni inte vart där än så måste ni göra ett besök där och ni som inte bor i Stockholm måste ta er dit om ni gör ett besök här i storstan någon gång :). Det är så otroligt vackert där och så mkt fint att titta på. Ett perfekt utflyktsmål :D!

Höstsol bland träden.

Några höstblad i solen.

En av många vackra statyer…

men vackrast av dem alla är underbara Nike :).

Vill du se resten av mina foton från Waldemarsudde så gå till min bildagbok:

http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a5