Jisses …

28 03 2015

va tråkig jag blivit och jättedålig på att skriva. Lovar att kamma till mig 😉 . Har dock inte hänt så mycket sen sist förutom att hösten kom tidigt i år 😛 . Regnat, blåst och vart allmänt kallt o trist ute 😦 . Ja ja, kommer väl en vår snart förhoppningsvis. Blir iaf påsk om vecka så jag har satt upp lite fjädrar i en buske ute vid grinden så det ska se lite påskigt och vårligt ut iaf 🙂 .

Även om inte vädret är något att hänga i julgran än så går vi över till sommartid igen inatt och det gillar jag iaf 😀 . Skönt att det blir ljusare på kvällarna och jag tycker att vi borde ha sommartid året runt för att få det lite ljusare under dagarna. Nåja, nu har vi det iaf från imorgon 😀 . Så kom nu ihåg att ställa FRAM klockan en timme inatt 🙂 . Blir till att springa runt här och fixa med alla klockor och hoppas på att man inte missar någon 😛 .

 

images

 

 

Har just käkat gott, målat naglarna och sitter här med ett glas vitt framför tv:n och väntar på Gladiatorerna och senare Mr Selfridge, en mycket bra serie på TV1 så nu har jag inte tid med detta 😉 .

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi 🙂 !