Sommar đŸŽ” Sommar đŸŽ¶ Sommar â€ŠïżŒ

24 06 2022

Nu sĂ„ Ă€r det semester 😀 , Ă€ntligen! Jag checkade ut frĂ„n jobbet igĂ„r och behöver inte tĂ€nka pĂ„ jobb och stĂ€lla klockan pĂ„ fem hela veckor 🙂 . HĂ€rligt! 😀 Och jag börjar semestern idag med att fira midsommar 🌿🍓🎂🇾đŸ‡ȘđŸŒžâ˜€ïž. Jag tog en svĂ€ng förbi Farsta gĂ„rd mitt pĂ„ dagen idag. De har alltid sĂ„ fina och trevliga midsommarfirande dĂ€r. Sen Ă„kte jag vidare till Älvsjö dĂ€r det blev midsommartĂ„rta 🍓🎂med familjen đŸ„°â€ïž. En jĂ€ttetrevlig och mysig dag som jag avslutade med en silltallrik hĂ€r hemma sen 😋.

En jĂ€ttefin midsommarstĂ„ng pĂ„ Farsta gĂ„rd 💚.

Magelungen

Vackra pioner i rabatterna pÄ Farsta gÄrd.

Sen blev det tĂ„rtkalas i Älvsjö med familjen đŸ„°â€ïž.

Och till kvĂ€llen blev det förstĂ„s en silltallrik hĂ€r hemma 😋.

Vi har haft ett helt fantastiskt vĂ€der idag. Den varmaste midsommarafton pĂ„ flera decennier hĂ€r i Stockholm och den varmaste pĂ„ 50 Ă„r, eller om det var mer Ă€ndĂ„, i Norrland! SĂ„ nu hoppas jag att den hĂ€r underbara sommarvĂ€rmen hĂ„ller i sig resten av mina semesterdagar đŸ˜đŸ€ž.

Imorgon blir det mitt smultronstĂ€lle pĂ„ GĂ„lö 😍, dĂ„ ska jag inviga min nya bikini đŸ˜ŽđŸ‘™â˜€ïžđŸ–. FĂ„r se hur vattentemperaturen Ă€r, om det möjligen kan bli ett litet dopp ocksĂ„ 😉 .

Men nu ska jag kika lite pĂ„ tv, sĂ„ vi hörs och ha en fortsatt trevlig midsommarhelg 💚.


ÅtgĂ€rder

Information

LĂ€mna en kommentar