Det var de veckorna …

30 07 2022

Inte klokt vad fem veckor bara rusar iväg. Nu är det slut på det roliga för denna gång och vardagen är tillbaka igen på måndag. Jag har iallafall haft fem sköna veckor med lite sol och bad, hade dock kunna fått vart lite mer av den varan men vädret har väl vart sådär ur badsynpunkt, iallafall ur min synvinkel 😁. Sen har jag umgåtts med familj och vänner, vart på bio, lite shopping, utflykter, och förstås bara chillat och tagit det lugnt. 

Älskar detta 💙

Mamma mår lite bättre och läget är nu stabilt, känns skönt 🥰.

I veckan så var jag och familjen till Naturhistoriska riksmuséet. Jag har inte varit där på många år och har tyckt att det är ett trist och intetsägande museum, så jag blev mycket positivt överraskad då det var som att besöka ett helt nytt/annat museum än det jag kom ihåg från förr. De har gjort det fint och intressant och jag kan verkligen rekommendera besök dit nu 🙂 .

❤️

Nu sitter jag i köket och skriver och mina gullungar ❤️ är i ”sitt” rum och leker. Jag har haft dem över natt medan Patrik och Nadia har varit ute och roat sig. Sånt kan man också behöva göra emellanåt som förälder 🥰. Jag fick lite hjälp igår med att vattna mina blommor och det är ju bra 🙂 . Sen är det ju roligt att trä upp smultron på strån innan man stoppar dem i munnen 😋. Efter maten så ville de rita en stund. Conor ritade ett par katter, en kråka, kaktus och världens mäktigaste varelse. Det är den som syns längst till vänster. Spännande 😁.

Imorgon blir det bio igen. Jag och Gunilla ska ses inne i stan för att se Göta kanal – Vinna eller försvinna. Har man sett de övriga tre så vill man/vi se även denna 😁. Det är många bra skådisar med så jag hoppas på att den är kul och underhållande. Men först så blir det en fika förstås ☕️🧁😋. När vi var på Gotland så såg vi faktiskt om den allra första Göta kanal-filmen en kväll på hotellrummet , för typ hundrade gången 😅. Men den är bra och så många bra skådisar med i den, den bästa kanalfilmen av dem alla.

Ni får ha en trevlig helg så ska jag göra mitt bästa för att få ett par fina dagar innan jobbet börjar igen på måndag. Vi hörs!


Åtgärder

Information

Lämna en kommentar