Hejdå augusti och Hej september

28 08 2022

Ja, nu är det inte många dagar kvar på augusti och sommaren lider mot sitt slut. Men vi får hoppas på att vi får en skön och härlig höst med en massa fina soliga dagar ☀️. September brukar ju kunna vara jättefin, så det håller vi tummarna för 😊👍.

Det har just inte hänt så mycket sen sist så jag har inte haft så mycket att skriva om. Jag går till jobbet, och sen några timmar senare går jag hem igen. Och väl hemma matar jag katten, fixar mat till mig själv, ibland en tur till ICA Maxi för att fylla på förråden hemma, tvättar ibland som alla andra, glor på tv och nu har det ju satt igång lite skojiga program igen så där har jag fullt upp 😛 , fixar i trädgården till och från när det behövs, sen åker jag till mamma en gång i veckan eller iaf nästan. Ja, så det är liksom inte så händelserikt här 😅. Och det kan ju faktiskt vara på både gott och ont 😉 . Fast i fredags så fick jag hit mina små guldjuveler 😍❤️. Patrik och Nadia skulle iväg på en fest så då fick de sova hos sin farmor. Vi tittade på Fångarna på fortet och åt fredagsgodis, hade det hur mysigt som helst 🥰. Sen levererade jag dem hem igen till Älvsjö igår em. Och sen igårkväll var jag faktiskt iväg till Lilla Cirkus på Djurgården för att se Pernilla Wahlgren ha hybris. Jag såg ju den när den kom för några år sedan, fick det i present av mina kära barn. Men jag ville gå igen då hon har gjort om den lite grann. Ola har hoppat av då han ska spela musikal i höst, jättetrist då han är så rolig, men då fick Linus Wahlgren hoppa in istället. Och det gjorde han faktiskt jättebra 😁👏! Det blev många skratt igår, så det blev en mycket rolig kväll 😂. Jag gillar ju Pernilla och hennes humor och hela gänget som spelar är helt underbara ❤️. 

Såå bra 🤩🙌 ! Så roliga 😂👏! Älskart ❤️!

Imorgon sätter kören igång igen. Det ska blir kul 🙂 . Jag och Gunilla ses en stund innan som vanligt för en fika och lite snack. Det är trevligt 🙂 . Och på onsdag så ska jag ÄNTLIGEN, peppar peppar … 🤞, få göra om min ögonoperation, få en ny tårkanal. Det är ett år sen snart som jag gjorde den och ett halvår sen som det konstaterades att den misslyckades och att jag ska få göra om den. Typiskt då de aldrig brukar misslyckas. Men nu är det två läkare som ska hjälpas åt och så gör de på lite annat sätt in sist, så nu hoppas jag på att det ska gå bra denna gång. Sen strax efter den, den 12 september så ska jag göra en knäoperation och fixa en trasig menisk. Den har jag också väntat på i flera månader. Men det ska bli skönt att få båda gjorda nu, så jag ser verkligen fram mot detta. 

Men nu ska jag ut i köket och fixa lite mat, vi hörs! Trevlig kväll!